Post by pengeltlebarpi on Mar 15, 2022 16:57:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sonic The Hedgehog 2 Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sonic The Hedgehog 2 Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spel (onbeperkt goud) ▞▞▞
▞▞▞ Sonic The Hedgehog 2 Classic 2022 version ▞▞▞
Jogo Pintar Pintar por Números Tabuleiro aty
Het spel is echt goed! Ik vind het leuk dat je als staart en knokkels kunt spelen. Maar ik kan de eindscène niet zien. Corrigeer dat alstublieft.
Een van mijn favoriete Sonic-games! En als jullie geen advertenties willen, betaal dan zelf $1,99 voor geen advertenties! Dat is wat ik gedaan heb. klachten? Toen ik mijn eerste smaragd ging halen, crashte het spel. Kun je dat oplossen als je kunt? Ik heb ook een vraag: heb je de klassementsproeven geüpdatet? De halfpipe ziet er meer 3D uit. Ik vroeg het me af. Dank u!
het loopt mooi, maar als ik eenmaal in het spel zit, bedekt de advertentie een kant van de besturing, dus ik kan niet springen of ik kan me niet bewegen. 😕
Death Egg is verschrikkelijk, ik leed, ik heb het 100 keer geprobeerd, maar het is nutteloos, het is een complete stress om door te gaan, dus gaf het op. Deze hel van een spel. En deze advertenties deden me nog meer lijden. Dood ei is extreem hard. Ik heb geen zin om deze game nog een keer te zien.
Maak alsjeblieft de keramische plant gemakkelijker en ook de chaos-smaragden zijn te moeilijk om te krijgen
De knop voor het herstellen van de aankoop brengt je gewoon naar de oude versie van de privé-downloadpagina voor games in de winkel. Het probleem daarmee is dat de oude versie niet is bijgewerkt en niet goed werkt. Geef me mijn geld terug voor de oude aankoop of verander deze versie in de advertentievrije versie
Ik moest dit bewerken omdat in Oil Ocean Zone, als je sterft door het ding dat blauwe lasers afvuurt, het spel softlocked op mij. En het deed het elke. Enkel. Tijd. Dus fix dat alsjeblieft. (Vroeger: 5 sterren Nu: 4 sterren)
Klassieke Sonic, precies zoals ik het me herinner... behalve dat de bedieningselementen op het scherm die ik niet kan voelen, het plezier eruit haalt.
De game heeft wifi nodig en sommigen van ons hebben geen wifi
Waarom kun je sterven aan gigantische blokken die letterlijk 2 meter van elkaar verwijderd zijn?
Mooi zo
Dwingt je om online te spelen. Spel is voornamelijk singleplayer. Advertenties verschijnen in elke fase en verpesten de ervaring volledig.
Het is leuk en ziet er geweldig uit voor een mobiele versie van een oude consolegame, maar de besturing is niet bedoeld voor deze game. Bepaalde etappes vereisen nauwkeurige bewegingen en springen en dat kan je gewoon niet doen met deze versie. Ik raak meer verstrikt in de frustratie van de besturing dan in het goede van het spel.
Ik heb genoten van het spelen - de besturing was redelijk soepel en alle graphics waren schijnbaar op het punt van de OG - maar de advertenties blokkeren 99% van de tijd het scherm terwijl ik aan het spelen ben. Ik kan soms niet echt zien waar ik heen ga...
Cristian Whitehead is de man voor de baan als het gaat om Classic Sonic en deze is niet anders, wat een traktatie voor alle zintuigen, hoewel moeilijk om in te komen als je niet bent opgegroeid of Sonic kent. Maar voor de gelukkigen die geen gedoe willen hebben met het draaien van een Sega Genesis-emulator, is dit een geweldige verbeterde versie
De klassementsproeven zijn te zwaar. Zo kun je ze graag 30 tot 40 ringen maken.
Goed spel, maar death egg is moeilijk om door te komen ja, het is de finale en het is goed
Een klassieker! Deze game heeft potentie, de besturing, eh, is geweldig maar kan wel wat werk gebruiken. De gameplay beoordeel ik een 5-sterren omdat het gewoon fantastisch is, ik kan het eigenlijk niet beschrijven. Ik vind het geweldig, ga zo door met het goede werk, SEGA!
Sonic The Hedgehog 2 Classic Arkada vpcu
Ok, het is klote WAAROM WIL HET VAN SONIC WORDEN VERWIJDERD 1
Ik heb een paar jaar geleden voor dit spel betaald en om dit nu opnieuw te spelen, moet ik op de optie Aankopen herstellen klikken. Dit zou geen probleem zijn, behalve dat ik vervolgens wordt doorgestuurd om een afzonderlijke versie van de app te downloaden die al 4 jaar niet is bijgewerkt en die de schermgrootte van mijn telefoon niet ondersteunt. Dit is belachelijk en ik weiger twee keer te betalen voor deze app, wat een schandalige zet die ik niet zal steunen.
Je krijgt zo vaak eenvoudige gliches, zoals wanneer je een lus wilt betreden, je aan de andere kant vastloopt_en de besturing van de speciale podia is erg slecht en frustrerend _de speciale podia zijn dodelijk moeilijk en frustrerend_deze game krijgt 1 ster
Zou een 5-sterrenbeoordeling zijn, maar aangezien ik nog steeds een beetje advertenties krijg wanneer ik het spel start, ook al heb ik het geld betaald. Ik geef het een vijfsterren zodra alle advertenties zijn verdwenen. Ze beloofden.
Moest twee keer betalen om advertenties te verwijderen en ze zijn NOG STEEDS in het spel, ik heb deze game in de loop der jaren op veel apparaten gedownload, maar twee keer heeft het een volledige reset uitgevoerd waarbij advertenties worden hersteld, dit is onaanvaardbaar en zou zelfs geen probleem moeten zijn, als een fervent sega-fan heeft het mijn sega-ervaring op mobiel echt verpest en ik zal deze app nu voorgoed verwijderen.Betaalde versie is niet speelbaar op Galaxy S10. Ik heb het spel een tijdje geleden gekocht voordat het F2P werd en het werkte prima op mijn oudere apparaten. Ik heb een upgrade uitgevoerd naar een nieuwer apparaat. De AD-ondersteunde versie werkt prima, maar als ik de advertentievrije versie aanvraag (omdat ik er echt geld voor heb gegeven), wordt ik doorverwezen naar de advertentievrije versie die vreselijk draait op mijn Galaxy S10. De resolutie is extreem in de war en overbelast en je kunt het spel letterlijk niet spelen. Werk het spel bij.
Sonic The Hedgehog 2 Classic آرکیڈ psi
Betaalde 2,99 dollar voor Sonic 2 jaar geleden, toen maakte Sega het gratis om te spelen, te betalen om advertenties te verwijderen. Als ik probeer mijn aankoop van de advertentievrije versie te herstellen, wordt alleen verwezen naar de oude versie in de Play Store die sinds 2015 niet is bijgewerkt en niet correct wordt weergegeven, dus ik moet *opnieuw* betalen of de installatie ongedaan maken. Ik kies ervoor om te verwijderen.
Echt een goede game 👍 maar ik heb het een 4-sterren gegeven, want in de zone van de chemische fabriek word ik geraakt als ik tegen de baas vecht, ik val gewoon in het water en sterf, maar dit is een briljante game
Het is zeer goed. Mijn probleem is dat de foutopsporingsmodus in het pauzemenu de verkeerde grappen heeft en wanneer ik de foutopsporingsmodus gebruik en uitschakel, kom ik in het pauzemenu. Ik zie alleen dat het mij is overkomen, ik weet niet zeker of iemand anders dit probleem heeft.
Het is een klassiek Sonic-spel. Natuurlijk wordt het
Eerlijk is het zien van sonic in zijn normale vorm nostalgisch
Het spel is erg gaaf. Ik hou van het spel. Het is geweldig. Het probleem zijn de advertenties.Doe het volgende SEGA Ik ben een grote fan van de sonische franchise. 1.Maak sonic 3 mobiel. 2.Verwijder advertenties. 3.Maak sonische manie mobiel. 4.Voeg peelout toe aan sonic 2. 5.Voeg super smaragden toe aan sonic the hedgehog 2. Hoewel het een geweldig spel is, heb ik echt een hekel aan de advertenties.
Ok ok dit spel is fantastisch!! Maar ik begrijp niet waarom Tails "Miles" Power in een goede klassieker van Sonic the hedgehog niet in supervorm kan worden? Als je in Sonic 3 Tails gebruikt als je alle super-smaragden hebt, worden Tails super, maar Tails kan niet Super worden. Dus als je genoeg tijd hebt om deze update uit te voeren (of als je niet te veel hoeft te zeggen), wed ik dat al je fans blij zullen zijn. Dit is goed gemaakt . Bedankt voor het maken van Sonic Games Maar Death Egg was als ONMOGELIJK, misschien 1 ring toevoegen? TY.
Alle geluid en muziek worden willekeurig afgebroken, waardoor ik een ander scherm moet openen om de audio te herstellen. Boss Attack Zone is pijnlijk om door te spelen wanneer een advertentie bij elke baas of elke andere baas wordt afgespeeld. Het kiezen van een fase in de 2P VS-modus zorgt er soms voor dat de spelers de verbinding verbreken of het spel volledig laten crashen.
Het is leuk, maar het is nogal moeilijk om met je vrienden in een game te komen, en mijn vriend werd steeds losgekoppeld door advertenties.
Aangezien ik moest betalen om de app te installeren, is het aantal advertenties onaanvaardbaar. Erg laggy toen het niet zo was. Het feit dat je wifi moet hebben om het te kunnen spelen maakt de app minder wenselijk. Niet iedereen heeft wifi of mobiele data, dus het is oneerlijk. Mensen zouden geen mobiele data moeten gebruiken om het spel te spelen als ze niet in de buurt zijn van een wifi-netwerk. Ik vind het leuk om games te kunnen spelen zonder mobiele data en wifi.
Het is een geweldig spel, de besturing is verrassend leuk en het is gratis, dus het is leuk voor iedereen (als je advertenties kunt doorstaan, maar ze zijn vrij kort) geweldige poort
Een van mijn favoriete games, maar los het probleem met de advertenties op, want telkens als ik op pauze klik, verschijnen er advertenties.
Sonic The Hedgehog 2 Classic ארקייד osv
Werkt niet op Note 10 , het werkte prima op mijn Note 8, het werkt fantastisch met een bluetooth-controller, omdat de ingame-sticks niet zo responsief zijn als ik zou willen. Maar ik ben verdrietig, want elke keer dat het spel wordt geladen, krijgt het een grafische storing en crasht het op deze telefoon. Als je het alsjeblieft zou kunnen repareren, wees dan heel blij
Sonic The Hedgehog 2 Classic Arcade tyb