Post by pengeltlebarpi on Mar 15, 2022 16:54:05 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Arks: Build at Sea IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ upp upplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Idle Arks: Build at Sea 2022 version ▞▞▞
Skullgirls: Fighting RPG Azione izi
Gud spel Prova
Jag gillar verkligen spelet, det är roligt enligt min mening, bara många annonser. Och nu när jag spelar ser jag en tjej som dyker upp som säger åt mig att titta på en annons för att låsa upp ett pris och det finns inget sätt att hoppa över det och belöningen är bara en pärla. även när jag har slutfört ett uppdrag måste jag titta på som en 20 sekunder lång annons för fler ädelstenar. Det är häftigt hur du kan köpa en tjej för att bli av med alla annonser och bara få priset, men det är fortfarande svårt att njuta av när det är för många annonser. annat än att spelet är ganska coolt enligt mig.
Nästan 1 år senare och det här spelet är fortfarande skräp med påtvingade annonser och det faktum att du senare måste titta på annonser för att göra någon form av framsteg. Också varje gång du känner att du vill avinstallera det här spelet har du bättre hopp om att du aldrig försöker få det igen eftersom du aldrig kommer att kunna få tillbaka dina framsteg på grund av att allt har utplånats.
Coolt spel!! Skulle älska om du kunde zooma ut för att se ditt skepp bättre, men grafiken är fantastisk! Och historien är söt!
Spelet är överlag bra men det är fyllt med alldeles för många annonser. 80 % av materialen du behöver? Låst bakom en annons. Vill du slutföra ett uppdrag? Titta på din annons först. Vill du inte tvingas sluta spela halva tiden för att hela besättningen sover? Har en annons. Jag kan bara anta att detta beror på att spelet säljer "no more ads"-paketet för 30 dollar istället för 1-5 som andra appar gör. Det här är jävligt rovdjur.
När du säger att det inte finns något slut på detta, finns det lediga ark 2! Det är den nya uppdateringen. Idle Arks 2 är också ännu bättre. Jag önskar verkligen att du skulle lägga till mer utöver kapitel 8 dock. Jag har också hört folk klaga på tilläggen. Bhome sa bokstavligen att du kan stänga av internet/aktivera flygplansläge. Om du inte såg det läser du inte tipsen. Men förutom det är spelet verkligen avkopplande och du kan bara trycka och vänta.
Spelet är fantastiskt! Karaktärerna är coola, men guldkistan kostade 10 diamanter men jag vill inte se en annons.
Idle Arks: Build at Sea Santai har
Fantastiskt spel att spela medan du tittar på TV eller annan tidskrävande aktivitet men händelserna är vad jag ser fram emot. 😊 Jag nådde dock precis kapitel 8 efter en vecka och jag väntar på nytt innehåll. Detta är efter att ha nått kapitel 4 och måste starta om. Lite besviken eftersom det inte finns någon handling och bara resa från ö till ö och plocka upp slumpmässiga besättningsmedlemmar. 🙄 Tipsa om strider under evenemang, tryck på fienderna under striderna för att ta ner hälsan snabbare. Har inte förlorat en strid sedan dess.
Det är ett bra spel men det ogräs har bin mor roligt om
Det här spelet är lite så som så. Jag brukar gilla inaktiva spel, men det här, jag var tvungen att titta på så många annonser för att samla resurser. Det verkar absolut som ett p2w-spel. Det tidiga spelet är ganska grovt, uppgraderings- och konstruktionskostnaderna är ganska höga. Jag önskar att vi kunde bygga flotten (som vad som går vart). Lite besviken.
Jag förväntade mig ett mer avkopplande spel. Hur mycket action kan vara på en flotte. Fick reda på att spelet var väldigt högt tempo med popup-fönster för annonser som visades ofta. Men själva spelet kändes inte så illa, bara inte vad jag letade efter.
Älskar låtarna
Överraskande nog finns det inte så mycket annonser som du kan tro för det här spelet och det är bara en femma i sig men det är också snabbt. Animationerna är inte de bästa men det är fortfarande ett bra spel!!
Har precis börjat, men jag njuter så här långt. Önskar att du kunde behålla lite av det insamlade virket från nivå till nivå. Det behöver inte vara allt, utan bara en pirtion.
Roligt spel, bra tid mördare; inte komplicerat. Går vidare även utan annonserna (även om jag gjorde massor). Men när jag kom till nivån "fortsättning" verkar det inte ens som att jag gör en buckla. MYCKET LÅNGSAM PROGRESSION. Att diskutera om att ta bort appen... Jag installerade den för tre dagar sedan, det var kul men nu är det tråkigt...
Kul men behöver mer. Jag älskar konceptet med det här spelet. Lättsam överlevnad. Jag tror att det skulle vara bättre om jag kunde trycka på karaktärer för att tilldela dem uppgifter. Även andra resurser att samla in skulle vara bra. Kanske lägga till något slags faroelement, hantverksvapen? Har skillnad på natt och dag. Vädret skulle också vara bra. Ett sandlådeläge skulle vara bra för allt det där så då kunde vi utöka våra flottar och rädda överlevande etc. Bra spel än så länge dock.
Spelet behöver lite arbete vad det verkar som om en uppdatering har hänt och inte implementerats eller inte satts ihop rätt så under uppstarten av spelet låses det mjukt på en brun skärm jag har ingen kunskap om vad som händer efter den här skärmen som jag inte kunde få förbi det snälla utvecklare kom och fixa ditt spel och när jag faktiskt får prova spelet kommer jag att ändra min recension.
BH LOL
Två saker först när du får en katt i spel är det slöseri med tid, om en träbit var på väg att "flyta iväg" och du var tvungen att klappa den dumma katten, 🚫🐈🚫, och spelet vet inte hur att göra matte' om du har 300k ved och spenderar det på 200k skulle du få 100k fel, det ger dig 800 ved.
Definitivt inte ett offlinespel, händelserna tenderar att gå galna. Till exempel denna händelse min "flotte" är nedsänkt under vattnet och människorna bara står runt och kommer inte att göra de uppgifter som tilldelats. (förmodligen för att de är under vatten) Annonserna är lite löjliga. Jag ville spela till slutet, men jag tror inte att jag kan hantera det repetitiva nonsensen. Och slutligen hittade jag inget sätt att kontakta dem annat än play store. 2 stjärnor eftersom annonsen visade exakt vad spelet skulle vara.
Tvångsannonser så fort du bygger något
Jag gillar verkligen det här spelet, det finns egentligen inga annonser om du inte väljer att köpa klickprylar. Men det enda jag inte gillar med det här spelet är att det tar evigheter att få resurser
ADs – allt kräver att du tittar på annonser. Det finns inget sätt att uppgradera utan att titta på hundratals annonser. Du måste till och med titta på en annons för att få en prestationsbelöning. De vill debitera dig $20 USD för att ha möjlighet att inte titta på annonser och det här spelet är definitivt inte värt 1/3 av kostnaden för ett AAA-spel. Redigera – hälften av annonserna ger dig inte ens belöningar och det är om den faktiskt laddar annonsen.
Man börjar om när man är klar med kapitlet
Roligt spel rekomenderar detta spel väldigt mycke
Medan det är ett sött spel med ett extremt enkelt koncept på ytan, är Idle Arks: Build at Sea en upplevelse gjord för det enkla syftet att producera reklam och ta ut upprörande priser för köp i appar. Det finns inget riktigt gameplay, ingen tanke på spelarupplevelsen annat än hur man får spelarna att se flest annonser på kortast tid.
Idle Arks: Build at Sea Fritidsspill mxq
För att ta sig vidare så MÅSTE man kolla på tusen reklam.....
Jag bara älskar den här appen på grund av miljoner anledningar, men jag kan inte lista dem alla på en gång så en av anledningarna är för att det handlar mer om att gå upp i nivå och försöka hitta din väg att vinna och när han vinner det bästa dumma som du försökte få stanna bara må bra och sedan gillar du att fortsätta spela fortsätt spela tills du får likes till Master Level, jag menar som master och du har typ 80 personer på din båt och det blir bara riktigt bra och riktigt bra och riktigt bra
Verkligen värt att testa!
Game = (ADs + ADs) × ADs och sedan några fler ADs
Rolig
För att vara ärlig så är det här spelet lite tråkigt i början. Allt du gör är att knacka på de flytande stockarna eller vänta på träden och knacka på dem. Supertråkigt, jag svär att det finns bättre appar än den här. Du kan också bara logga ut från appen så får du offlineintäkter. Du kan enkelt uppgradera med det, så det är väldigt tråkigt av den anledningen också.
En stötande mängd annonser som inte går att hoppa över, såvida du inte vill betala nästan 20 USD. Det är en löjlig summa för paketet "inga annonser". Det kändes också att "dansarannonserna" kom alldeles för ofta. Jag pratar om 2-3 annonser som du inte kan hoppa över inom en 5 minuters period. Och bara en enda "pärla" per påtvingad annons gör att det här spelet inte är värt tiden det tar att hantera dem. Hemskt.
Ett mycket intressant koncept som ännu en gång förstörts av aggressiv intäktsgenerering. Du kan säga att det här spelet byggdes helt för annonseringsändamål. Spelet blir otroligt långsamt och tråkigt om du undviker "annonskistorna" och att inaktivera annonser kostar nästan $20 för en medioker upplevelse i bästa fall. Ironiskt nog hade du skapat en rolig, unik pärla av ett mobilspel om du hade utvecklat det här spelet ordentligt istället för att försöka få fram någon annonsfarm av låg kvalitet.
Du vet att det här verkligen suger eftersom det kan vara ett gulligt spel som jag verkligen gillar att samla och bygga grejer spel och de söta små djuren är fantastiska. Men det här spelet är designat så att om du vill åstadkomma något alls måste du titta på ett tillägg var 5:e sekund. Jag har inget emot att spela spel där jag kanske måste titta på ett tillägg om jag vill utvecklas snabbare, men det här verkar vara inställt där progression inte ens är möjligt utan att titta på upp till 3 tillägg för att bygga en sak
Jätte roligt spel.
Jag trodde att detta skulle vara mer ett sandlådespel än bara ett "poke here"-spel. Snyggt koncept, men behöver definitivt förmågan att placera vad du vill, där du vill. Det är också ganska irriterande att se dina framsteg försvinna efter att ha slagit en nivå.
Massor av reklam!!
Spelade en liten stund, ignorerade annonserna (ganska anständigt) och kom till andra steget...1/4 av speldagen sover dina överlevande så att du inte kan göra några framsteg och ingenting händer. Inga resursvinster, du kan verkligen inte klicka på någonting. Det är ganska många minuter irl, förmodligen för att försöka tvinga dig att klicka på annonslådorna.
Bra spel, men händelserna är problematiska och hoppa över öar som hindrar mig från att gå vidare, vänligen fixa
Spelet är bra till det åttonde skeppet, då är resurserna som krävs löjliga. Att lämna i 2 timmar och komma tillbaka ger fortfarande inte tillräckligt för en. Om du bara har annonsen fördubblas du och då kan du få "1" och bara 1 uppgradering. Även till sjömansevenemanget. Du kan klicka på de korsade bladen ovanför deras huvuden för att få de flesta av ditt folk att attackera bara en av dem tills den är död. Den här strategin fungerar jag gjorde det och avslutade evenemanget.
Det är en bra tidsfördriv, men jag har många ädelstenar och ingenting att göra med dem. Det skulle vara trevligt om du kunde köpa resurser med ädelstenar. Nått slutet. Ett förslag, om du inte vet hur man fortsätter med handlingen, vad sägs om att få det att folk kan starta om utan att förlora några köp.
Inget dåligt spel. FÖR MÅNGA ANNONSER. Plus att kameran med 360 vyer är galen som fan. De lurar dig att tro att det inte finns många annonser först, men nej. Det finns en var 30:e sekund. Jag önskar att jag skojade. Förmodligen mindre tid.
Definitivt beroende, men jag fick en ny telefon och mina köp kommer inte att återställas. Lite upprörd måste jag börja om från början. Älskar spelet, önskar bara att jag kunde ha sparat det eller så hade jag sparat det via Facebook så att jag kunde börja på nivå 3 med allt jag köpte extra.
Det här är ett roligt spel .... men jag får många ädelstenar men jag har ingen aning om hur jag ska spendera dem .... att ha en tydlig "pärla" butik skulle vara till hjälp, jag väntar fortfarande på nästa nivå .. .. sedan ungefär ett år
Massor av annonser och de ger dig ädelstenar att skriva en recension, men de får det att verka som annonserna nödvändigtvis är för att komma igång i spelet via rutor som ger dig en bra bit av resurser, som tur är verkar de inte tvinga fram annonserna men det finns två alternativ för paket du kan köpa med riktiga pengar, det ena är för 5 dollar för 2x för alltid och det andra är 18 dollar och det är för att ta bort de valfria annonserna och få en i spelkaraktären
Hhh
Annonsfest. Betalas för nybörjaren 0,99 cent utan annonspaket och har fortfarande annonser. Jag har aldrig sett ett spel med så många annonser. Var 90:e sekund kastar de en annan annons till dig utan anledning och sedan när den annonsen är klar annonserar de sina egna i spelprodukter. Skulle vara ett roligt spel annars.